Mera golf.

Reveljen gick redan vid 04 då Brandy ville ut. Det ville inte jag utan det blev samma procedur som vanligt, wiren. Då jag går upp vid 7,30 ligger han fortfarande kvar å efter promenaden stannar han ute.

En näringsriktig frukost, filen armerad med fiberhavregryn kom inte med på bilden. Tidigare skulle man käka 6-8 mackor men absolut inget ägg. Nu är det något man bör vräka i sej. Sen är det tveksamt om de 8 – 10 kaffekoppar jag dricker är nyttigt. Golfen från Sun City har börjat, då kommer solen å stör bilden.

Bara jag vinklat tv:n å flyttat mej till Brandys bädd blev det bättre. Dammsög å gjorde service på den påslösa sugaren. Ett elände varje gång. Till skogen med Brandy innan det blev golf igen. Då blir det avbrott för åska. Lika bra att dra igång tuppluren. Då jag vaknar regnar det här också. Lite mat å sen ner till Maxi.

Charlie berättar om det som krånglade i USA, Gunnar ringde runt å kollar upp lössläppta rykten. Nått var totalfel, andra var just rykten men rätta. Ola kollar på telefonen om Gunnar uppfattat på rätt sätt. Investerar i en flaska rödtjut för att få upp blodvärdet.

Skålar medan jag läser dotterns blogg. Ser Rapport då sonen ringer, han har skickat över en gåva på fars dag. Under tiden ringer Putte 2 gånger. Ser Skavlan innan jag ringer upp Putte. Han låg i sängen å löste korsord! Pigg jävel. Ser slutet av fotbollen, Sverige vinner med 1-0 mot Italien.

Klarar få in Brandy som legat ute i regnet sen 18,30. 2 badlakan senare kan jag släppa in honom men 10 minuter senare vill han ut igen. Då blir det utegångsförbud.

Kommentera

