Vågrät morron.

Efter Brandys sedvanliga morronpromenad å frukost låg jag med Helene på VC. Ja, jag låg men inte hon då hon stod upp. Skulle kolla om jag var något att satsa på eller om jag skulle skrotas. Efter en filosofisk stund på rygg kom hon å tog mitt tryck. Hon verkade inte alltför deprimerad vilket lovade gott.

Det hade sjunkit till 140/60 men inte fan är jag piggare. Om nått skulle ändras skulle hon ringa vilket hon inte gjort. Till skogen men Brandy som inte var intresserad av nån utflykt så det blev Retro för lite mat. Premiären för mej.

Trodde först att tavlan var en Jonna Jinton men det var källarmästarinnans dotter som målad den. Lika bra att titta in på Maxi när jag inte hinner i kväll. Där var det mycket lugnt tills Roy å Olle H kom.

Vi hinner prata några gamla minnen innan Gun kom å haffade Olle. Klippte/borstade Brandy när vi kom hem. Det är med händerna som insats för han gillar det inte. Han blev lite bättre i alla fall fast det mesta finns kvar.

Bankommitémöte på Noresund. Det fattades en Stewe. Det har tinat mycket sen i tisdags.

Skriver rent kvällens protokoll å mejlar berörda innan jag hämtar posten. DÅ BLIR JAG FÖRBANNAD!! Sa upp min ordinarie telefon på Telavox i slutet av oktober, betalade sluträkningen 181 spänn i dec. 15 februari dyker det upp en faktura igen på 1:55 + 50:- i förseningsavgift. Va fan? Betalar den direkt. Idag kom nästa faktura, denna gång på 55 öre + 50:- i förseningsavgift! Fick ingen faktura förra gången, ingen nu heller. Det verkar som de satt det i system. Ringde men de hade stängt kl 18. Fan ta dem i morron.

Lämna en kommentar